Navbarı Gizle / Navbarı Göster

HAYATIM BİR FİLM OLAMAZDI. ÇÜNKÜ KİMSE O FİLMİ ÇEKEBİLECEK KADAR ''BEN'' OLAMADI.

Her şey bir yana, kulağımdan tutup bir kenara çekmiş akıl verirken kendime orada olmayacak kadar haylazdım düşüncelerimde. Sen vardın her göz kırpışının karşılığında beyne çaktırılan şimşek şimşek yağışlarla.Abartma tozu katılmış her yalnızlık, gereksizce doldurulmuş kalabalıklardan daha iyi geliyordu. Sanki ''bu şekeri yersem orucum bozulur mu anne'' diyen çocuk masumluğuydu yüreğime vurulan demler.Nerden bilebilirdim ki tek kelimeye gizlediğin kara delik halini. Rüyaların arta kalan unutulamamış galerisinde her eser senden bir başyapıt, öyle paha biçilemez öylesine eşsiz ve bir o kadar kimsesiz. ''Her şey yapılabilir bir beyaz kağıtla'' diye başlıyordu şair tüm çaresizliğiyle.. Her şey beklenebilir senden içinde ben olmadık yanların hariç! Hıçkırarak gidemeyişin gibi.. Sonu getirilmedik cümleler kadar yavan ve hevesli bir ızdırabın filminde , sana giden tüm yollar yanlış yöne girilmiş tek şerit. Ve senden gelen her yanıt doğru soruya verilmiş yanlış cevap. Hayatımız bir film olabilir miydi bitmek nedir bilmeyen ?